Ακούσαμε τη μουσική στον υπολογιστή
και εκφράσαμε τα συναισθήματά μας
αισθάνομαι...
ωραία , όμορφα, ήσυχα ,
ήρεμα , απαλά
νομίζω πως έχουν ακουμπήσει
πεταλούδες στο χέρι μου ...
μερικές ιδέες των παιδιών
Παρατηρήσαμε τον πίνακα ζωγραφικής του ΝΤΑΛΙ
ακολουθώντας την ρουτίνα
δες , σκέψου , αναρωτήσου στα πλαίσια
του έντεχνου συλλογισμού.
αφού μάθαμε
αινίγματα και παίξαμε παιχνίδια για διάφορα έντομα....
δημιουργούν το δικό τους ποίημα
για την πεταλούδα...
πρώτη ομάδα
και τη μέλισσα
δεύτερη ομάδα
Παιχνίδι πρόσθεσης
Πόσες πεταλούδες θα κάνει φίλες η πασχαλίτσα :
Παίζεται με 2 παιδιά κάθε φορά
ρίχνοντας από ένα ζάρι ,
ρίχνουν στη πασχαλίτσα ο καθένας
τόσες πεταλούδες όσες ο αριθμός στο ζάρι .
Στη συνέχεια μετρούν πόσες είναι όλες μαζί
και τις γράφουν σε χαρτί
μαθαίνοντας το σύμβολο της πρόσθεσης...
Η Σταυρούλα έφερε την επόμενη ημέρα
ζωγραφιστή πασχαλίτσα και σκεφτήκαμε
ένα παιχνίδι....
πόσες βούλες ;
αφού ζωγραφίσαμε και άλλες πασχαλίτσες
τα νήπια καλούνται να βρούν από κινητά καρτελάκια
τον αντίστοιχο αριθμό
που ταιριάζει στις βούλες της κάθε καρτέλας
διαβάσαμε ... και τα παιδιά βρήκαν
τις απαντήσεις στις ερωτήσεις και
σε αυτά που ήθελαν να μάθουν
στο στάδιο διερεύνησης και σχεδιασμού ...
Τα κόκκινα μυρμήγκια ,πίνακας ζωγραφικής
στα πλαίσια έντεχνου συλλογισμού
με στόχο την ενεργοποίηση σκέψης,
καλλιέργεια λόγου..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου