Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2021

ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ  Ή
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ
 μια αντιπολεμική κωμωδία που έγραψε ο τραγικός αρχαίος  ποιητής  κατά τη διάρκεια του Πελοποννησιακού πολέμου το 421 π.χ. Ο ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ
                                                         https://youtu.be/6wuu5vjdNz8

Τα δικαιώματα του παιδιού είναι ανθρώπινα δικαιώματα, τα οποία από το 1989
 προστατεύονται διεθνώς με τη Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Παιδιού 
  Η ειρήνη σύμφωνα με το Προοίμιο της Οικουμενικής Διακήρυξης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, αποτελεί ένα από τα ύψιστα ιδανικά – μαζί με την ελευθερία και τη δικαιοσύνη – τα οποία θεμελιώνονται στο σεβασμό της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και τα οποία εξυπηρετούν, στο σύνολό τους, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Η ειρήνη εννοείται ως απαραβίαστο ανθρώπινο δικαίωμα δεδομένου ότι, η απουσία ή παραβίασή της ταυτίζεται με καταστάσεις παραβίασης ανθρωπίνων δικαιωμάτων.       

.Στόχος του εργαστηρίου είναι, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, τα παιδιά να γνωρίσουν την έννοια της ειρήνης και τα στοιχεία που την προωθούν, αλλά και να αναπτύξουν κριτική σκέψη, στάσεις, δεξιότητες και συμπεριφορές που θα βοηθήσουν στην αποδόμηση της βίας που χαρακτηρίζει τις σημερινές κοινωνίες και στην προώθηση των στοιχείων που βοηθούν στην ανάπτυξη και διατήρηση της ειρήνης.

 



Αφού αναδιηγηθούμε την ιστορία που παρακολουθήσαμε , ζωγραφίζουμε ό,τι μας έκανε εντύπωση..
 Γράφουμε τον τίτλο της ιστορίας ...και

Συζητάμε με τα παιδιά για το δικαίωμα στην ΕΙΡΗΝΗ που έχουν  όλα τα παιδιά  ...
Την ΑΞΙΑ της ΕΙΡΗΝΗΣ ....
Τί μπορούμε να κάνουμε όταν έχουμε ΕΙΡΗΝΗ.....
Τα συναισθήματά μας....



                              

 Διαβάσαμε  την ιστορία ΤΟ ΚΑΝΟΝΙ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ   της ΕΥΓ. ΦΑΚΙΝΟΥ 
μπορείτε  ακόμη
να δείτε και  το ( κουκλοθέατρο ) 

 Η ΕΙΡΗΝΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ...ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ του ΠΙΚΑΣΟ...εφαρμόζοντας τις ρουτίνες σκέψης (ΔΕΣ ,ΣΚΕΨΟΥ, ΑΝΑΡΡΩΤΗΣΟΥ )  σύμφ, με το  πρόγραμμα ZERO....( καλλιεργώντας την  παρατηρητικότητα , τη σκέψη, την έκφραση σκέψης ) .
                                  
                                   
                                                          

   Ο πίνακας ζωγραφικής μας έδωσε την ευκαιρία να μάθουμε το σύμβολο της ΕΙΡΗΝΗΣ ,
 να φτιάξουμε βέβαια και τα δικά μας περιστέρια έτοιμα να στείλουν το μήνυμα της Ειρήνης
  σε όλη τη γη .....
                                           





Μπορείτε και στο σπίτι  να φτιάξετε 
                                                                  ένα περιστέρι

                     ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ
                    πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο
                          https://www.youtube.com/watch?v=U8WKp-kE8bQ

                                          
     
Αφού μάθαμε το σήμα της ΕΙΡΗΝΗΣ  το ζωγραφίσαμε και φτιάξαμε τη χώρα της ΕΙΡΗΝΗΣ γεμάτη με ΤΑ ΕΙΡΗΝΟΛΟΥΛΟΥΔΑ....και μηνύματα  για Ειρήνη...
( εμπνεόμενα  από μια ιστορία που διαβάσαμε ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ, ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ )..

                                



                        ΠΩΣ   ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ.....

                             

                                                                  
                                            

ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΤΟΝ PΟL SALOPEK  ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΧΩΡΕΣ  ...
ΚΑΙ....ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΜΕ ...
εφαρμόζοντας τις Ρουτίνες σκέψης  ΔΕΣ, ΣΚΕΨΟΥ , ΑΝΑΡΡΩΤΗΣΟΥ
και καταγράφουμε τις σκέψεις των παιδιών που είναι  καταπληκτικές...
( καλλιέργεια σκέψης .έκφραση λόγου....)



ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΙΔΕΟΘΥΕΛΛΑ  ....ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΡΗΝΗ 
 τα παιδιά  στην ώρα με την Κα  Στέλλα   έφτιαξαν το δικό τους ποίημα   ( ΤΜΗΜΑ 2)   


  ΕΙΡΗΝΗ




             Η ΕΙΡΗΝΗ είναι ένα αστέρι

               εκεί ψηλά στον ουρανό 

               στολισμένη με καρδούλες

               με λουλούδια και φεγγάρια.

               Στέλνει μήνυμα για ευτυχία

               για καλοσύνη για χαρά 

               δίνει φαγητό με αγάπη 

               σε όλου του κόσμου τα παιδιά 

               Η ΕΙΡΗΝΗ είναι γελαστή

               και χαρίζει ευτυχία,

               ελπίδα και φιλία

               σε όλες τις καρδιές.....


 και το δικό τους παραμύθι
  τα παιδιά στην ώρα της Κας ΤΖΕΝΗΣ... ( ΤΜΗΜΑ 1 )

      Κόκκινη κλωστή δεμένη 

              στην ανέμη τυλιγμένη....


Μια φορά κι έναν καιρό , ήταν μια όμορφη κοπέλα που ζούσε σε ένα όμορφο δάσος και φόραγε ένα ωραίο ροζ φόρεμα και είχε μαγικές δυνάμεις. 

Η καρδιά της ήταν πολύ καλή και αγαπούσε τους ανθρώπους.

Εκεί κοντά υπήρχε ένα παλάτι με ένα όμορφο κήπο

με λουλούδια και πεταλούδες και πασχαλιές και φραουλιές και θάμνους και πουλιά και μήλα πεσμένα στο χώμα .

Στον κήπο όμως υπήρχαν αρκετοί λάκκοι με λάσπη, χώματα, και γύρω τους σαλιγκάρια .Εκεί έκαναν μπάνιο τα γουρούνια.

Μέσα στους λάκκους κρύβονταν φίδια, κατσαρίδες και ένα τέρας που λέγεται πόλεμος.....


ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ  ΣΤΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ   ..... 

                                  ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ.....



                                          ΑΚΟΎΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ
                                                  ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ


και

                                            
ΤΑ ΡΑΦΤΙΚΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ  
                                          
                                      https://www.youtube.com/watch?v=S


ΩΡΑ    για ,,  ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ που σας ετοιμάσαμε...
ΒΡΕΙΤΕ ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ  ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΠΑΖΛ....
ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ.....
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ....

                                     https://learningapps.org/view21922127




Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2021






                                          28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

 Η φετινή επέτειος της 28ης Οκτωβρίου 1940 , θα είναι διαφορετική λόγω της πανδημίας. Το σκηνικό των εορτασμών αλλάζει την καθιερωμένη μορφή του,  στο σχολικό μας περιβάλλον .... 

Ακολουθούμε τις οδηγίες για την ασφάλειά μας και βάζουμε τα δυνατά μας όλοι μαζί, μαθητές, εκπαιδευτικοί γονείς και όσοι εμπλέκονται με τον εορτασμό της επετείου να τιμήσουμε τη μέρα αυτή, δίνοντάς της τη λάμψη που της αρμόζει! Ας βγάλουμε όλοι την ελληνική σημαία στα μπαλκόνια και στις αυλές μας, να πάρει χρώμα γαλανόλευκο η μέρα!

Οι μικροί μαθητές μας, ασχολήθηκαν με έννοιες παγκόσμιες και δύσκολες για την ηλικία τους όπως : σημαία, σύμβολο ιερό και εθνικό, πατρίδα, ελευθερία, πόλεμος και ειρήνη.

 Χρησιμοποιώντας όμως τις κατάλληλες παιδαγωγικές μεθόδους, μέσα από ποικίλες δραστηριότητες και με την βοήθεια πλούσιου εκπαιδευτικού υλικού ( φωτογραφίες , σκίτσα, ζωγραφική, μουσική της εποχής, βιβλία , διαδίκτυο κ.λ.π.) πιστεύουμε πως βάλαμε ένα λιθαράκι στον κόσμο τους. 

Διπλή η γιορτή αυτή.  Γιορτάζουμε στις 27 Οκτωβρίου την ελληνική σημαία και στις 28 Οκτωβρίου την επέτειο του ΟΧΙ που απάντησε ο ελληνικός λαός στο ιταλικό τελεσίγραφο. Ας θυμηθούμε μαζί τι ακριβώς γιορτάζουμε.

Γιορτή της σημαίας

Στις  27 Οκτωβρίου γιορτάζεται και τιμάται η ελληνική σημαία. Η πρώτη ελληνική σημαία με το λευκό σταυρό και το γαλάζιο φόντο, σχεδιάστηκε, υφάνθηκε, ευλογήθηκε και υψώθηκε στην Μονή Ευαγγελίστριας στην Σκιάθο το 1807. Από το 1832 ως το 1974 χρησιμοποιούνταν στο εσωτερικό της χώρας ενώ στο εξωτερικό χρησιμοποιούνταν η σημερινή με τον σταυρό πάνω αριστερά και τις ρίγες. Στις 21-12-1978 με νόμο του κράτους καθιερώθηκε ως επίσημη σημαία αυτή με τις οριζόντιες και γαλάζιες γραμμές. Το γαλάζιο χρώμα από την Ελληνική  θάλασσα και το λευκό από τον αφρό των κυμάτων της. Οι οριζόντιες γραμμές είναι 9 όσες και οι συλλαβές από το σύνθημα «Ελευθερία ή θάνατος» ή όσα και τα γράμματα της λέξης «Ελευθερία». Ο λευκός σταυρός συμβολίζει την αφοσίωση των Ελλήνων στην Ορθόδοξη Χριστιανική πίστη.

Γιορτή της 28ης Οκτωβρίου

Η καθιέρωση του εορτασμού την μέρα αυτή περιλαμβάνει το λεγόμενο » ‘Επος του 1940″ . Αυτό ακολούθησε μετά την άρνηση  στις ιταλικές αξιώσεις που περιείχε το τελεσίγραφο το οποίο επιδόθηκε τη μέρα αυτή στον  Ιωάννη Μεταξά. Συνέπεια της άρνησης ήταν η είσοδος της Ελλάδας στο Β’ Παγκόσμιο πόλεμο και η έναρξη του Ελληνοϊταλικού πολέμου. Η ημερομηνία αυτή καθιερώθηκε να γιορτάζεται κάθε χρόνο ως επίσημη εθνική εορτή και αργία σε Ελλάδα και Κύπρο.

Ενδεικτικά θα σας ταξιδέψουμε στην εβδομάδα που προηγήθηκε και σε μερικές από τις δραστηριότητες που έγιναν στο νηπιαγωγείο μας.

Ξεκινήσαμε με την γνωριμία της σημαίας μας, την παρατηρήσαμε, την αγγίξαμε, την περιγράψαμε, την συγκρίναμε, την τραγουδήσαμε, 


γνωρίσαμε τις σημαίες κι άλλων χωρών 


και στο τέλος κατασκευάσαμε την δική μας σημαιούλα.








Φωνάξαμε βέβαια και τα δικά μας ΟΧΙ , όπως οι ΄ Έλληνες  το 1940 

 το γράψαμε και το  διακοσμήσαμε με τον δικό μας τρόπο....





Γνωρίσαμε με την βοήθεια του διαδικτύου , ( πατώντας στον σύνδεσμο )

(http://peritexnisologos.blogspot.com/2015/10/o-1940-1913-1968.html) ,

 ζωγράφους που απέδωσαν καταπληκτικά με τα πινέλα τους  σκηνές του πολέμου

 όπως ο Αλέξανδρος Αλεξανδράκης






Είδαμε φωτογραφίες της εποχής και ήταν όλες ασπρόμαυρες γιατί μόνο έτσι ήταν εκείνη την εποχή ....


  περιοδικά  ιστορικού περιεχομένου



δίνοντας ευκαιρίες για παρατήρηση, σκέψη ,έκφραση λόγου ακολουθώντας ρουτίνες σκέψης ...

ακούσαμε τραγούδια της εποχής. Αναζητήσαμε πληροφορίες στο διαδίκτυο, και μάθαμε πως καταθέτουμε στεφάνια στους ήρωες της Ελλάδας. 

Μάθαμε ποιηματάκια 

ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ 



Μια νύχτα του Οκτώβρη 



Της πατρίδας μου η Σημαία  




Διαβάσαμε το ΑΣΠΡΟΓΑΛΑΝΟ ΠΑΝΙ της ΓΑΛΑΤΕΙΑΣ ΣΟΥΡΕΛΗ  και αφού αναδιηγήθηκαν την ιστορία την δραματοποίησαν παίζοντας ρόλους ...( Η Νεράιδα ΕΛΛΑΔΑ  ρωτάει τα παιδιά της στεριάς και της θάλασσας, τι χρώμα θέλουν να έχει η  Ελληνική σημαία)

  την  ιστορία  

           ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΟΛΕΜΟ ΓΙΑΤΙ ;



Με αυτό το παραμύθι ξεκίνησε η ιστορία μας για την 28η Οκτωβρίου, μια ιστορία που διαδραματίζεται στην χώρα της Κοαξίας και μοιάζει τόσο πολύ με την ιστορία της δικιάς μας της Εθνικής Επετείου.

Συνθέσαμε και ανασυνθέσαμε λέξεις όπως ΟΧΙ, ΑΕΡΑ, ΕΛΛΑΔΑ.


 παίζοντας ΤΟ   ΜΟΥΣΙΚΟ  ΠΑΙΧΝΙΔΟΛΕΞΟ 
 αναγνωρίζουν τί γράφει η καρτέλα που επιλέγουν
με ταύτιση λέξεων σε  καρτέλες και πίνακα αναφοράς.....και γιατί όχι ...
γράφουν τη λέξη που επέλεξαν.





Μετρήσαμε τα γράμματα που έχουν οι λέξεις...και είδαμε τους αριθμούς...


 Με τα σημαιάκια μας στο χέρι γιορτάσαμε την επέτειο του ΟΧΙ  και βάλαμε τα δυνατά μας να ακουστούμε όσο περισσότερο μπορούμε γιατί οι μάσκες, μας εμπόδιζαν .

Όμως ξέρουμε πως τις φοράμε για την ασφάλειά μας ,γι΄ αυτό δεν παραπονεθήκαμε μα αντίθετα ευχηθήκαμε του χρόνου να γιορτάσουμε χωρίς αυτές!

 Ακούσαμε το  τραγούδι ΒΑΖΕΙ Ο ΝΤΟΥΤΣΕ ΤΗ ΣΤΟΛΗ ΤΟΥ                                   πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο

                                     https://youtu.be/H3wsCLJ5ePc

                                        ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗ ΣΗΜΑΙΑ

                                     https://youtu.be/H3wsCLJ5ePc

                                     ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΥΜΝΟ


ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ...

ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ,  διαβάστε με τα παιδιά την ιστορία  και συζητήστε μαζί τους.... 
.......
                             https://www.youtube.com/watch?v=uHcY5cBbLCM

ΔΕΙΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟ:




Επιπλέον 13 online παιχνίδια στον σύνδεσμο:

   https://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2021/10/online-28-13.html

  ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ , τί κρύβεται πίσω από το πάζλ  που σας ετοιμάσαμε;;;
(   ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ  ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ , ΣΚΕΨΗΣ ,ΛΕΠΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ,ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ)  

     πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο  μπορείς να το ανακαλύψεις....

                ξεκίνα λοιπόν  και.... ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ...

             https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2ed54654387d






Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2021


Οι πρώτες μέρες πέρασαν

γνωρίζοντας την τάξη μας και 
τους χώρους του σχολείου,
παίζοντας
 παιχνίδια γνωριμίας 
όπως  ....σου χαρίζω την καρδιά μου ,
χάρισέ μου το όνομά σου..
χαρίζοντας χάρτινες καρδούλες
με το όνομά μας,
σχηματίζονται ζευγαράκια 
που χορεύουν στο άκουσμα μουσικής
ή
τρέχω τρέχω και καλπάζω 
και μπροστά σου σταματώ
χάρισέ μου το όνομά σου 
να το κάνω φυλαχτό....
τα παιδιά 
ακολουθούν το τρενάκι που σχηματίζεται 
υποδυόμενα τα αλογάκια
ή
πες μου ποιος είναι ο διπλανός σου;
........
ΌΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ...   ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ


ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΜΙΣΗ  ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΗ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ; ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΧΡΩΜΑΤΩΝ






ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ....



ΤΟ ΌΝΟΜΑ ΜΟΥ  ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ...







ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΡΩ ΚΑΙ ΠΕΡΝΩ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ στο σχολείο εγώ...
ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ 

Διαβάζοντας  Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε, 
και συζητώντας για τη συμπεριφορά μας ....
 καταλήξαμε  στο συμπέρασμα πως στο σχολείο
 για να περνάμε όμορφα κι ευχάριστα πρέπει να υπακούμε
 σε κάποιους κανόνες..
Τα παιδιά είπαν τις απόψεις τους, τις καταγράψαμε και
δώσαμε υπόσχεση  για την τήρησή τους ,δίνοντας τα χέρια ...και επειδή 
ξεχνάμε  κατά  λάθος πολύ εύκολα  φρόντισε η Κα ΚΟΥΚΟΥΒΑ 
( η ηρωίδα ιστορίας που διαβάσαμε )  να μας τους θυμίζει  ....








ΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΠΡΩΤΗ ,  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΦΥΛΛΑΡΑΚΙΑ  ΣΤΟ ΤΕΡΜΑ 

(Τα φυλλαράκια τα μαζέψαμε παρατηρώντας τον κήπο του σχολείου ..και τις αλλαγές αυτή την εποχή )




Ασχοληθήκαμε βέβαια με τις αλλαγές που παρατηρούμε το ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ

μάθαμε τους μήνες του Φθινοπώρου διαβάζοντας το παραμύθι 
 ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ  την ιστορία του ΟΚΤΩΒΡΗ....
μάθαμε ποιηματάκι  
Ο Σεπτέμβρης πρώτα κρύα.
τρέχει ανοίγει τα σχολεία....
συζητήσαμε για τα δέντρα που χάνουν τα φύλλα τους 
διαβάσαμε μια ιστορία  Ο ΦΥΛΛΟΒΟΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΕΙΘΑΛΗΣ

ΦΤΙΆΞΑΜΕ ΤΟΝ ΦΥΛΛΟΒΟΛΟ  ,κολλώντας  ψηφίδες φύλλων
 από τον κήπο του σχολείου

δαχτυλόκουκλα  , έτοιμος να μας διηγηθεί τις περιπέτειές .του.






Σκεφτήκαμε στο τέλος  να φτιάξουμε όλοι μαζί μια ιστορία με τον ΦΥΛΛΟΒΟΛΟ...ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ  στην ΠΑΡΑΜΥΘΟΧΩΡΑ...
Έτσι λοιπόν το παραμύθι των παιδιών  ΜΕ ΤΊΤΛΟ  ...


 ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΦΥΛΛΟΒΟΛΟΥ

ξεκινά.... 

 




   Μια φορά κι έναν καιρό μια μέρα του Φθινοπώρου που φύσαγε δυνατά,

 ο Φυλλοβόλος το φυλλαράκι άρχισε να ταξιδεύει και να φεύγει μακριά

 από τον κήπο που ζούσε.

Στον δρόμο του  είδε ένα  κοριτσάκι , που προσπαθούσε να το πιάσει . 

Έγιναν φίλοι  και όταν είπε ο ένας στο άλλον το όνομά του,,,,,άρχισαν 

να παίζουν κυνηγητό. Ο αέρας τον πήγαινε πάνω κάτω και τον

 οδηγούσε μακριά από το κοριτσάκι.


ΒΑΣΙΛΙΚΗ- ΜΑΡΙΝΑ -ΧΡΥΣΑΝΘΗ


Ο Φυλλοβόλος ταξίδεψε πάνω από τη θάλασσα και  στο ταξίδι του , συνάντησε ένα 

γεράκι , που ήθελε να τον αρπάξει και τον τρόμαξε .

Του είπε σιγανά και φοβισμένα ( μη με φας ,μη με φας ...) 


ΝΙΚΟΣ  ΤΕΚΕΛΗΣ - ΙΩΑΝΝΑ - ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

 και τότε εμφανίστηκε ο Αλλαντίν με το μαγικό του χαλί και πήρε 

τον Φυλλοβόλο τον έβαλε στο χαλί και  πέταξαν μακριά .


ΑΓΓΕΛΙΚΗ - ΔΑΝΑΗ


Εκεί που ταξίδευαν άρχισε να βρέχει πολύ και ακούστηκε κι ένας

 κεραυνός ...

Τότε το φυλλαράκι πήρε τρομαγμένος αγκαλιά τον Αλλαντίν . Εκείνος 

όμως του είπε ένα μυστικό , ( μη φοβάσαι , εμείς θα πετάξουμε μακριά ).

Ο Φυλλοβόλος  ένιωσε χαρούμενος γιατί θα πήγαινε μακριά .


ΜΑΡΙΟΣ -ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ – ΝΙΚΟΣ ΚΛΑΟΥΔΑΤΟΣ -ΕΛΕΡΙΝΑ


Συνέχισαν το ταξίδι τους και έφτασαν σε μια χώρα που είχε πολλά βουνά με

 δέντρα, αλεπούδες , ελάφια και πολλά αυτοκίνητα .Ήταν η Δεντροαυτοκινητοχώρα .

Έζησε σε αυτή τη χώρα με τον φίλο του τον Αλλαντίν κι έζησαν αυτοί καλά 

κι εμείς καλύτερα......


ΑΓΓΕΛΟΣ -ΜΙΧΑΛΗΣ – ΑΧΙΛΛΕΑΣ  -ΚΩΝ/ΝΟΣ-ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ.


ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ παιδιά ....ταξιδέψαμε κι εμείς με τον ήρωά σας  και
 περάσαμε υπέροχα με αυτό το ταξίδι.......Ελπίζουμε στο επόμενο ταξίδι στην ΠΑΡΑΜΥΘΟΧΩΡΑ  να έρθουν κι άλλοι μαζί μας....


 ΤΟ     ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ  ....

 

                      ΦΥΛΛΟΒΟΛΟΥ

 

 Συγγραφική ομάδα -τμήμα 1,τμήμα 2 


ΕΚΔΟΣΕΙΣ  18ο ΝΗΠ/ΓΕΙΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ

ΣΧ. ΕΤΟΣ 2021 -2022.



 Η δραστηριότητα αυτή , σε συνέχεια αυτών που έχουν προηγηθεί στην τάξη , μας βοηθάει , στην προσπάθειά μας να αναπτύξουμε τον προφορικό λόγο των παιδιών, η σκέψη τους να έχει αρχή , μέση και τέλος, να καλλιεργήσουν την φαντασία τους... 
( ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ) Αφήνουμε τα παιδιά να ξεδιπλώσουν σιγά σιγά τα μεταξένια κουβάρια της φαντασίας τους...  
Αξίζει να τους δώσουμε την ευκαιρία να  εκφραστούν 
 .