Δευτέρα, 13 Μαρτίου 2017

χειμώνας

Χειμώνας για τα καλά...
χιονίζει ... 
και ο σκαντζόχοιρος ζητάει 
από τον φίλο του 
λιγουλάκι χειμώνα!!
συζητήσαμε για τις αλλαγές του καιρού,
τους τρόπους αντιμετώπισης
τις αλλαγές στο περιβάλλον...


Αφού διαβάσαμε την ιστορία
ο χιονάνθρωπος και το κοριτσάκι 
του Ευγ. Τριβιζά

φτιάξαμε ομαδική  εργασία με χαρτί κουζίνας 
τον δικό μας χιονάνθρωπο


και ατομική δαχτυλόκουκλα 
που ζωντάνεψε στο κουκλοθέατρο 
ενεργοποιώντας τη σκέψη τους 
και καλλιεργώντας την έκφρασή τους
με τις ιστορίες τους.


Μια από τις ιστορίες στο κουκλοθέατρο


μια ματιά στον κύκλο του νερού




έδωσε την ιδέα να δουλέψουν ομαδικά
και η κάθε ομάδα να αναλάβει ένα ρόλο
βάψιμο ,κολλάζ ,μπαλάκια γκοφρέ ,γραφή 
και δραματοποίηση της ιστορίας.
Η ομαδική εργασία λειτούργησε 
ως πίνακας αναφοράς 
σε δραστηριότητες ανάγνωσης -γραφής


τα ζώα τί κάνουν τον χειμώνα ;
Η αρκούδα ροχαλίζει, μας έμαθε 
τη χειμερία νάρκη των ζώων



και βέβαια στο κουκλοθέατρο
είχε να μας πεί πολλές ιστορίες




όπως....

Αντουανέττα -Ειρήνη

Αφού διαβάσαμε κάποια ποιήματα
 για τον χειμώνα και παροιμίες
τα παιδιά έφτιαξαν 
το δικό τους ποίημα και το ζωγράφισαν.


και το δικό τους αίνιγμα

 (τα γάντια βέβαια )


Ο πίνακας αυτός με το χειμωνιάτικο τοπίο , 
τις παγοδρομίες
στα πλαίσια του έντεχνου συλλογισμού
οδήγησε στη δημιουργία  της παρακάτω ιστορίας...
εστιάζοντας την προσοχή τους 
στο κοριτσάκι στην άκρη αριστερά 




το λαϊκό  παραμύθι από τη Ρωσία
το κόκκινο γάντι 
 και οι δαχτυλόκουκλες...


μας έδωσαν την έμπνευση .
Τα παιδιά ανά ομάδες
σκέφτηκαν τις δικές τους ιστορίες.
Δίνοντας τον τίτλο ...
κλήθηκαν να συνεχίσουν..




όπως  :