Δευτέρα 9 Μαΐου 2022




 

                         Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ... ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Με αφορμή τα τριαντάφυλλα που άνθισαν στον κήπο μας θα υλοποιήσουμε στα εργαστήρια δεξιοτήτων .....

1 ο εργαστήριο: Ο σχολικός μας κήπος.

Στόχος: Οι μαθητές να αποκτήσουν δεξιότητες μάθησης μέσα από τη

διεργασία της συνεργασίας, της αλληλεπίδρασης ,της επικοινωνίας, της

δημιουργικότητας και της κριτικής σκέψης.

2 ο εργαστήριο: Φροντίζω τον κήπο μου

3 ο εργαστήριο: Πλανήτης εκπέμπει SOS

4 ο εργαστήριο: Υιοθέτησε κι εσύ ένα δέντρο…..ΜΠΟΡΕΙΣ!!!

5 ο εργαστήριο: Ο Colby σώζει το δάσος

Στόχος: Οι μαθητές να αποκτήσουν δεξιότητες τεχνολογίας αλλά και

υπολογιστικής σκέψης μέσα από τη ρομποτική.


  • Στο χώρο και τις δραστηριότητες του σχολικού κήπου τα παιδιά θα συνεργαστούν ενισχύοντας την ομαδικότητα, την κοινωνικότητα και τη συναισθηματική τους ανάπτυξη.
  • Ακόμα, τα παιδιά θα φροντίσουν τα φυτά αλλά και τον χώρο του κήπου και φυσικά θα ανταμειφθούν από το αποτέλεσμα . Με αυτόν τον τρόπο  ευαισθητοποιούνται για την αξία του πράσινου στη ζωή μας ,διδάσκονται την υπευθυνότητα και ενισχύουν τον αυτοσεβασμό και την αυτοπεποίθησή τους.
  • Θα .κατανοήσουν τους κινδύνους που αντιμετωπίζει το περιβάλλον από την έλλειψη πρασίνου και θα συνειδητοποιήσουν ότι για τη συντήρησή του , έχουμε ατομική ευθύνη 
  • Τα παιδιά θα συνδεθούν με τη φύση και τον κύκλο της ζωής και έτσι βιωματικά θα μάθουν να σέβονται το περιβάλλον και τη ζωή.
  • Ο σχολικός κήπος δεν είναι αυστηρά ένας χώρος εκμάθησης και εκπαίδευσης. Είναι ταυτόχρονα χώρος αυτοέκφρασης, δημιουργικότητας, πειραματισμού και ψυχαγωγίας.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες ενημερώνονται για βασικά θέματα που αφορούν την περιβαλλοντική, αισθητική και παιδαγωγική αξία του σχολικού κήπου και κυρίως  την αξία του πράσινου στον πλανήτη μαςνα αντιληφθούν τα τεράστια οικολογικά προβλήματα και ζητήματα που απειλούν τον πλανήτη.Για την ενημέρωση αυτή μπορεί να:
γίνει διερεύνηση των πρώτων γνώσεων των παιδιών. να παρουσιαστεί πληροφοριακό υλικό  από το διαδίκτυονα γίνει ανάγνωση φωτογραφιών,...


ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Ανάγνωση εικόνων με σχ. Αυλές, κήπους- σύγκριση συμπεράσματαΣτην αυλή του σχολείου μου μ’ αρέσει, δεν μ’ αρέσειΑνακάλυψη των φυτών του υπάρχοντος κήπου Υιοθέτηση δένδρων φυτών και καταγραφή της ανάπτυξης τουςΣήμανση φυτώνΣ’ ένα κήπο ποιος τρέφει ποιόν...Ζωγραφίζουμε  παρατηρώντας την αγαπημένη μας γωνιά του σχολικό μας κήπουΔιερεύνηση προβλημάτων του κήπου μαςΠροβληματισμοί  για τον ανασχεδιασμό ,ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΌ  του σχολικού  κήπουΔιερεύνηση λύσεωνΤι θα χρειαστούμε και πώς θα τα καταφέρουμε...Ημερολόγιο εργασιών του κήπου-αλλαγή εποχώνΟ πλανήτης μας κινδυνεύει.....εύρεση λύσεων
ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ...... Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

  -    ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗπαρατηρώντας πίνακες σπουδαίων ζωγράφων

Άγριες παπαρούνες, Claude Monet (1873)


perierga.gr - Το καλοκαίρι όπως το αποτύπωσαν σπουδαίοι ζωγράφοι

Το γαλλικό καλοκαίρι σε ένα λιβάδι γεμάτο παπαρούνες είναι το καλοκαίρι που αποτύπωσε ο Monet σε αυτόν τον πίνακα. Το ομπρελίνο είναι το must των γυναικών εκείνης της εποχής και ο κατακόκκινος αγρός «τυλίγει» ειδυλλιακά τη γυναίκα και την κόρη του Monet.

Βάζο με 15 ηλιοτρόπια – Vincent Van Gogh (1888)


perierga.gr - Το καλοκαίρι όπως το αποτύπωσαν σπουδαίοι ζωγράφοι

Ο χαρακτηριστικός αυτός πίνακας του Van Gogh που αποτυπώνει ηλιοτρόπια μέσα σε ένα βάζο, δημιουργήθηκε με μια τεχνική την οποία ανακάλυψε ο καλλιτέχνης το 1888. Πρόκειται για στροβιλισμούς με το πινέλο, πάντα με έντονα χρώματα. Ο πίνακας αυτός αγαπήθηκε σε ολόκληρο τον πλανήτη κι έγινε σήμα κατατεθέν της ζωγραφικής του Van Gogh.





                        Το  βάζο με τα λουλούδια   ,   Ρενουάρ.
   


ΓΛΩΣΣΑ   -  ΑΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ  και συζητάμε  για
την συμπεριφορά των λουλουδιών
 τα συναισθήματα που  θα ένιωθαν  τα ίδια....
κατασκευάζουμε τους ήρωες ...
                         



                                             
 Μαθαίνουμε  το ποίημα
                                              του ΟΔ ΕΛΥΤΗ

                              ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΔΥΟΣΜΟ ΝΑ ΜΥΡΙΣΩ....
                                                                
                                                                            ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ..... 



                                                Η ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ Η ΜΑΡΓΑΡΩ...




                                      ΦΙΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

                                    ΑΣ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ  ΠΑΙΧΝΙΔΙ




                                                        ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

                                              ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΕΤΕ 
                                                     ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ

                                              https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=38eb724c36c7

                                    ΠΡΟΣΘΕΣΗ -ΑΦΑΙΡΕΣΗ   με φυσικά υλικά του κήπου

                                                   φύλλα  των δέντρων , ροδοπέταλα .....

                                      ΑΝΑΓΝΩΣΗ -ΓΡΑΦΗ

                                   Παιχνίδια  ταύτισης   ονόματος  -   εικόνας  φυτού

                                       Συναρμολόγηση     λέξεων

                                    Αναγνώριση του πρώτου γράμματος από τις λέξεις

                                   Βασιλικός . ,Δυόσμος,  Λουίζα.....

                                     Γραφή   μηνυμάτων  ......

                                           



                                      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου